Tampil Wanita Berbikini Dalam Klip Video Drop, Joe Flizzow Sedia Dikritik


PENYANYI rap popular Joe Flizzow mengakui sudah mempersiapkan diri dari awal untuk berhadapan dengan kritikan netizen apabila menampilkan wanita berbikini dalam klip video single terbarunya, Drop.

Joe ketika ditemui berkata, dia tidak kisah sekiranya klip video Drop dianggap kebaratan oleh netizen kerana setiap orang mempunyai hak untuk memberikan pendapat.

“Ya, saya sudah bersedia. Saya tidak kisah dikritik kerana setiap orang bebas untuk memperkatakan apa sahaja tentang sesuatu.

“Klip video Drop ini tidaklah ‘teruk’ sangat atau keterlaluan. Tapi apa-apa pun saya hormati setiap pendapat sama ada yang baik mahupun buruk.

“Lagipun kritikan bukan sesuatu yang luar biasa di zaman media sosial ini,” katanya.

Sementara itu, pihak Sony Music ketika mengulas tentang perkara tersebut berkata, muzik video tersebut dibikin untuk menembusi pasaran antarabangsa dan sudah tiba masanya masyarakat perlu bersifat sedikit terbuka.

“Jika ditonton muzik video tersebut tidaklah kebaratan sangat. Kami mengharapkan lagu ini dapat menembusi pasaran antarabanga, itu sahaja.

“Pandang dari sudut positif dan kami sangat mengharapkan Drop dapat diterima oleh semua pendengar di Malaysia dan luar negara,” katanya ketika ditemui Astro Gempak.

Joe tampil dengan single terbarunya Drop selepas 9 tahun sepi tanpa sebarang karya bahasa Inggeris.

Lagu berbahasa Inggeris itu merupakan sebuah karya terbitan Alif SleeQ dan diadun oleh jurutera audio terkemuka dunia Chris Athens.

Klip video arahan Shimy Julaini itu telah menjalani penggambara di Phuket, Thailand.

Sementara Joe yang juga penerbit klip video tersebut sempat memberitahu dia jatuh cinta dengan keindahan pulau peranginan tersebut selepas bermalam di sebuah resort milik temannya di sana.

Sumber: Astro Awani

No comments:

AddThis

| Copyright © 2013 KedahNews.com