Penyanyi Rap Paksa Tukang Masak Hidang Ketika Seks


PENYANYI rap antarabangsa, Diddy berdepan dengan saman daripada bekas tukang masak peribadinya, Cindy Rueda atas dakwaan gangguan seksual.

Menurut Cindy, dia sering diminta untuk menyediakan makanan untuk Diddy dan rakannya ketika atau selepas mereka melakukan hubungan seks di rumah Diddy.

Chef wanita itu juga mendakwa dia pernah diarah untuk menghidangkan makanan ketika Diddy masih lagi berada dalam keadaaan bogel.

Malah, penyanyi rap itu juga bertanyakan kepada Cindy adakah dia menyukai bentuk montok tubuh badannya.

Tidak cukup diganggu oleh Diddy, Cindy juga membongkar cerita tentang rakan Diddy yang memaksanya melihat kemaluan mereka.

Katanya lagi, dia pernah membuat aduan tentang perbuatan Diddy dan rakan-rakannya kepada pihak pengurusan penyanyi itu namun dia mendakwa dirinya diugut.

Dalam saman yang difailkan di Mahkamah Tinggi Los Angeles, Cindy memberitahu dia turut diperangkap kerana mencuri sebelum dipecat akibat membuat aduan tentang gangguan seksual yang berlaku.

Walau bagaimanapun, dalam satu kenyataan, Diddy menafikan kesemua tuduhan tersebut dan menyifatkan dakwaan Cindy sebagai fitnah kerana tidak berpuas hati dipecat. –Kedahnews.com

No comments:

| Copyright © 2013 KedahNews.com