Gadis Bertudung Berselfie Dengan Alat Sulit Lelaki?


Sekeping gambar seorang gadis bertudung melakukan aksi lucah bersama satu objek menyerupai kemaluan lelaki (dildo) telah menjadi viral dikalangan pengguna lama sosial apabila foto tersebut mula tersebar di laman sosial baru-baru ini.

Tindakan gadis yang bertudung litup dan berbaju kurung itu menimbulkan persoalan di benak fikiran KedahNews.com apa sebenarnya tujuan yang ingin di sampaikan oleh remaja tersebut.

Adakah gadis ini berniat untuk bergurau atau ada motif tertentu yang kita sendiri tidak ketahui kewajaran tindakan remaja berkenaan.

Sekiranya benar tindakan gadis ini semata-mata untuk bergurau, ia tidak seharusnya dijadikan bahan gurauan kerana ini jelas menjatuhkan imejnya sebagai seorang gadis beragama Islam apabila foto yang dirakam mula tersebar di laman sosial.

Apa yang dilakukan gadis ini juga sebenarnya akan menjatuhkan imej keluarganya sendiri malahan ia akan menjadi kritikan para pengguna laman sosial kerana perbuatan tersebut jelas melanggar budaya masyarakat di negara ini.

KedahNews.com berharap gadis ini dapat mengambil pengajaran daripada apa yang berlaku sekiranya benar dia menyesali tentang perkara tersebut tetapi seandainya remaja ini berbangga dengan gurauan ini berkemungkinan sifat malu yang ada di kalangan wanita sudah tiada dalam dirinya. –KedahNews.com/Mohd Shahir Shukor




8 comments:

  1. ok la tu. sekurang kurang nya bertudung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu putri umno kat Yan kedah. Bagus2 tak ajak azalina said sekali ke? Hehe

      Delete
  2. Suruh mak bapak dia nikahkan budak ni cepat. Dia dah kemaruk dengan butuh. Sebelum butuh sesapa masuk dlm pantat budak ni lebih baik dia dinikahkan segera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa awak tulis? Sebelum bla bla bla. Kalau dh pandai pegang benda gitu, tau lah juga cara operasinya. Hancus dh alat sulit budak ni....

      Delete
    2. Apa awak tulis? Sebelum bla bla bla. Kalau dh pandai pegang benda gitu, tau lah juga cara operasinya. Hancus dh alat sulit budak ni....

      Delete
  3. 1st time aku tengok gambar ni 9 ogos 2014 kt twitter farahani

    ReplyDelete
  4. Bila nafsu berbicara sama juga dengan mereka yang melakunkannya.Sebab tak pakai akal,Banyak kot minum susu lembu?.Pakai otak dan susun kata-kata supaya sempurna.maaf ya.

    ReplyDelete
  5. Itu bukan Putri Umno. Rakan seangkatan Dyana Sofea kalah di Telok Intan. Menang pertandingan kulum teloq.

    ReplyDelete

AddThis

| Copyright © 2013 KedahNews.com